divendres, 27 de febrer del 2009

Gent Activa: presentació del projecte

El 14 de Desembre de l'any passat us parlava en el post La societat civil mallorquina novament en marxa, de la recent creació de la plataforma Gent Activa. 
 
El projecte ha anat fent camí  i és per això que s'ha convocat una reunió per tal de presentar-lo a aquelles persones que hi estiguin interessades. 
 
L'esmentada reunió es durà a terme el dia 6 de març. Si us interessa el projecte, s'ha quedat a les 16.45 a l'estació intermodal de Palma. 
 
Ja no hi ha excusa per quedar-se a casa queixant-se i sense fer res!

4 comentaris:

Blogger wendi ha dit...

He fet aturar l'Orient Exprés un momentet en un poblet perdut per devora Uruk per poder fer una visita al teu bloc, i veig que fa temps que no escrius... què passa??!?!


Bé, seguiré la ruta, que el maquinista ja em mira malament...

Fins d'aquí poc!

12 de març del 2009, a les 9:28  
Blogger Vela ha dit...

Calma, no passa res, només que tinc força feina, complicacions familiars que no vénen al cas i que, tot plegat, fa que no tingui massa ganes de res.

De tota manera, no et preocupis que, si tot va bé, demà escriuré un post nou que fa dies que tinc en ment, però que no sé ben bé com enfocar... Parlant d'escriure: on és el genet? Encara no ha sortit de les clavegueres?

Fins aviat!

14 de març del 2009, a les 23:01  
Blogger wendi ha dit...

El genet està creant un ecosistema nou amb els bitxets que la gent no vol, i està començant a adonar-se'n que s'hi sent més còmode del que mai hauria pensat. Però enyora la superfície, no et pensis...

per cert, què hi ha d'interessant aquest divendre vespre a BArcelona? Alguna ballada, festa menorquina o mallorquina o quelcom similar?

(és que Barcelona forma part de la nova ruta de l'Orient Exprés, no sé si ho sabies)...

16 de març del 2009, a les 16:46  
Blogger Vela ha dit...

Ja m'agradaria a mí, tenir ballades cada cap de setmana!

Que jo sàpiga, no hi ha res. Al CAT, de tota manera, s'hi fa el Tradicionarius i divendres, segur que hi ha alguna cosa, però l'entrada val deu Euros i, ara com ara, no tinc un duro!

Demà, si tinc una estona, t'ho miro amb més calma.

16 de març del 2009, a les 23:31  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici