diumenge, 12 d’octubre del 2008

Una contradicciò més del sistema "democràtic"

Ho vaig sentir divendres al matí i em vaig quedar perplexa: el Govern Central autoritza una manifestació feixista aquest diumenge, Día de la Ispanidad, a Tarragona.
 
Que quedi clar, d'entrada, que estic en contra de qualsevol mena d'expressió mitjantçant la violència, però trobo si més no curiós que, per una vanda s'il·legalitzin partits polítics en nom de la democràcia i de l'altra, es permeti que persones i entitats que se sap del cert que són totalment antidemocràtiques, es manifestin i facin els seus homenatges amb total llibertat i impunitat.
 
Sé que no diré res de nou, però em ve de gust dir-ho: la justícia potser té les mateixes lleis per a tothom, però aquestes, s'apliquen damunt les persones segons el seu signe polític o el grau d'incomoditat que suposin per als qui les han d'aplicar... D'això, alguns, en diuen democràcia, jo en dic bergonya.

2 comentaris:

Blogger Spock ha dit...

Em sembla que has fet diana, i de la bona. El trist de tot plegat és que a la gent, o a segons quines activitats d'alguna gent, se la mesuri amb sedaços diferents. La prova la tenim, per exemple, en algunes cadenes de ràdio que arriben a tots els racons de l'Estat, que fan mítings descaradíssims contra tot allò que és democràtic, rifant-se de qualsevol cosa que no siguin les seves idees (si és que es poden dir així) amarades de fanatisme. Per massoquisme pur, he escoltat aquell personatge emparat per la facció més rància de l'Església que, en un repte de passió, feia una crida claríssima al col`pisme.... I ara resulta que autoritzen com si res manifestàcions feixistes?

13 d’octubre del 2008, a les 9:30  
Blogger Vela ha dit...

Uf, Spock, quines ganes!! Jo no podria: hi ha persones que em posen malalta només sentir-les parlar.

No només es va fer la manifestació: pel que he sentit en alguns mitjans de comunicació, la policia els va fer cordó per tal que no es topessin amb gent antifeixista que protestaven per tot plegat: per què serà que els sospitosos de tot són sempre els mateixos?

14 d’octubre del 2008, a les 23:23  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici