dilluns, 6 d’octubre del 2008

Què us puc dir?

Fa força temps que desitjava tenir un blog, però l'accessivilitat de la xarxa és com és... No ens enganyem. Finalment, amb l'ajut de terceres persones que en saben molt més que jo, avui, tot just fa una estona, ja puc dir que tinc un blog!!

Per què avui? Per què no fa un any, o potser demà? Doncs, la veritat, no ho sé, només sé que volia dir moltes coses, que tinc ganes d'explicar moltes coses, ganes d'opinar sobre temes que jo considero importants, de fer-vos de tant en tant algun regal poètic... I ara, ara que ja tinc el blog, ara que tinc l'oportunitat d'escriure-hi tot allò que he guardat per a l'ocasió, no sé per on començar...

Crec que, avui, per ser el primer article, més val que ho deixem aquí: si tinc temps, demà m'hi poso de debò!

6 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

...i nosaltres tenim ganes de llegir-te i de descobrir tot això que tens guardat des de fa temps.

Una abraçada i felicitats pel bloc!

7 d’octubre del 2008, a les 0:28  
Blogger nur ha dit...

benvinguda a la blogosfera i sort en el camí que et ve per davant.

Una abraçada!

8 d’octubre del 2008, a les 11:54  
Blogger Spock ha dit...

Ostres, arribar i moldre tu! Ja t'estan acusant de subversiva... i encara no t'han vist en acció,jajajaj.

saps què vol dir això? que quan et desbloquegin, que ja tarden, dindràs al cabàs una pila d'articles per regalar-nos.

Una abraçada, Vela!

9 d’octubre del 2008, a les 15:02  
Blogger Vela ha dit...

Spock, Nur, ben vinguts al bloc!!Gràcies per estrenar els comentaris... I això que encara no he dit res interessant!

Deu ser això, Spock: algú haurà avisat a Blogger que els meus articles no seran gaire políticament correctes, però tot al seu temps!...

Una abraçada a tots dos!!

10 d’octubre del 2008, a les 21:38  
Anonymous Anònim ha dit...

Això és una bona notícia Vela! Serà un plaer poder-te seguir.

Petons,

Neus

20 d’octubre del 2008, a les 17:50  
Blogger Vela ha dit...

Hola Neus, et dono la benvinguda: espero que t'agradi el bloc i també que hi aportis les teves opinions sempre que vulguis!

22 d’octubre del 2008, a les 0:42  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici